miércoles, 28 de agosto de 2013

Festa Major!! Maps!

La semana que bè comencen un any més les festes de Poblenou!!!!!!!

Cada any per aquesta época dic "olora a festa major" pero literalment, quan s'acosta la festa, l'ambient olora diferent: refresca, es fa fosc abanç, segueixes amb roba d'estiu però ja se'n va, el soroll dels arbres amb el vent recorda ja als papers onejant....

Els que hi estem ficats ja sabem de que va, la resta de vegades quan lis expliques, pensen que estàs com una cabra boja amb tanta feinada que dona....
No lis falta raó, és molta feina i cansanci, però a mí m compensa.

A més ho porto a la sang, els meus avis ja hi eren a la comissió de festes i desde abanç de tenir raó de ser, en cotxet de baby ja les he viscut.
Anant creixent, m'agradava jugar amb els amics del carrer, fer activitats, tot l'any esperant a que arribès la festa..... i ja de més gran, ajudar a pintar, carregar cadires o el que fos.

Ara fa 5 anys que hi sóc la responsable, donç no m podia imaginar el carrer on he crescut sense la festa major, així que el carrer Marià Aguiló-Pons i Subirà tira endavant!
Gràcies a la ajuda dels mestres anteriors i la experiéncia cada any ho agafo amb més il·lusió.
M'agrada poder compartir el que m'agrada amb tots aquells que estimo (aun que a alguns els vegi 2 cops al any).

Mai plou a gust de tots però procurem que surti lo millor possible , dintre de tots els entrabancs que es presenten sempre.
No m'arrepenteixo, m'agrada, disfruto i m'ho passo genial aun que acabi cansada com una burra!!

La setmana que ve ja hi som aquí!
Estic entusiasmada!! Som-hi!!!! 
Espero que hi vingueu ^^

Molts petonaaaassssoooossssssss Mapseros xDDD

Shama (Marta Sala)

No hay comentarios:

Publicar un comentario